User Tag List

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 16

Onderwerp: Hoe ging het?

Antiek Lieutenant Colonel Gforce's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Hoe ging het?

Zat net even mee te luisteren, moet zeggen dat het samenspel goed ging zo te horen. Keep it up guys!!!

Corporal
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    We zijn hard tussen de billen genomen. Mijns inziens werd er wel veel gecommuniceerd maar werd er weinig taktisch gespeeld, veel recht door het midden en rammen maar. De andere partij plaatste gelijk strategisch allerlei mijnversperringen en dergelijk, klommen op daken. Wij schoten volgens mij vooral. Ook van de verschillende squads werd weinig gebruik gemaakt.
    Teamspeak is geinig maar eigenlijk moet je het naast gewone VOIP gebruiken volgens mij, want nu brult iedereen door elkaar, ook al zijn ze aan de andere kant van het veld.

Maar het was wel leuk.

Lieutenant Colonel
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Word tijd dat we meer gaan oefenen.
    Nl Held schrijft het verslag.

2nd Lieutenant Boefke's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Heb ook 3 ronden mee gespeeld. Moeten meer op elkaar in spelen. Taktieken bedenken en die uitvoeren. Dit werkte totaal niet. En teamspeak is niet geschikt voor deze dingen. Ook nog een punt. Mensen zijn slechter te verstaan.

Maar ik denk dat als we oefenen dat het dan wel goed komt.
    lonely after a long day without you GULLIE

Captain [NL]Held's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    het was zeker leuk!

maar inderdaad, we zijn flink geowned. 1 keer hebben we de punten naar 0 uit kunnen spelen, de andere 3 keer was het gewoon geen vlaggen meer voor ons om te spawnen.

maar goed, ik heb ff met de SjoQ war arranger gebabbeld, en hij zei dat de skills per persoon goed waren, maar dat het team work gewoon niet zo handig ging.

Zij spelen al twee jaar bf1942 in clan verband, en nog maar net bf2, maar wel op elkaar ingespeeld dus als clan.

De Score:

103-0
    148-0
    129-0
    169-0

De eindscore:
    SjoQ: 549
    Gamert: 0

Dit moet GAMERT bevestigen, verzoek aan de clanbase-persoon om dat te doen.
    Ook was SjoQ blij met de volwassenheid van onze spelers, geen gevloek etc. Daarom hebben we een dubbele duim omhoog gekregen op clanbase. Lijkt me respectvol om hetzelfde bij hun te doen, want ze zijn iig aardig en alles was goed geregeld.

Ook moeten we de GUID op clanbase invullen.
    Zonder GUID voor alle spelers krijg je een forfeit (wint het andere team)!!! SjoQ zal er niets over zeggen, maar andere clans kunnen erover gaan zeuren...

Ook moeten de GAMERTS de clanbase regels eens bekijken, die gelden voor alle CB wars, en het zijn er niet zo veel. FF in een sticky posten lijkt me.

En nog iets: [SjoQ]weyoun zei dat het normaal is dat als je 2 ranked servers bij i3d besteld, dat je er dan een unranked server bij krijgt...hebben wij dit ook gehad? is wellicht handig als training server.

Ten slotte, SjoQ vond het erg leuk, en als we nog eens tegen ze willen warren kan dat altijd natuurlijk, maar ze zeiden ook dat we op hun server konden trainen. Misschien dat GAMERT Bravo Squad een paar potjes tegen ze wil spelen op korte termijn?

je kunt SjoQ daarvoor bereiken via de war-arranger MSN: wehoun @ vorta.nl

dus te doen:
    CB score bevestigen
    GUID invullen
    CB regels lezen/sticky
    en ze te vriend houden altijd handig om een clan te hebben op friendly terms en waar we mischien nog wat van kunnen leren / trainen.
    revival of the fittest

2nd Lieutenant
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ja in kleine partijen hebben zaken als claymores, mijnen, c4 en goede posities een veel grotere invloed op het spel. Maar je kan er denk ik ook beter gebruik van maken, als het infanterie battles zijn zou ik zeker claymores aanraden in combi met een support, je kan immers goed afspreken waar ze liggen etc. maar goed in de praktijk moet het ook werken natuurlijk.

2nd Lieutenant
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    549-0 :shock:
    whahahahaha :lol:
    ok ok sry
    Dat wordt trainen geblazen heren :P

Gunnery Sergeant
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nja, er werd dus totaal niet samen gespeeld ( teamwork ! ) en idd dat Voip vind ik 10 x nix, beter gewoon met je eigen squad praten.
    We hadden ook een zeer slechte voorbereiding, de volgende keer van te voren dingen met elkaar afspreken enzo lijkt me stukken handiger tacktiek enzo
    Die gasten van hun team, wat ik ervan kan opmaken, little skills, ze gebruiken alleen maar de GP-30 = 1 shot kill, dus dat vond ik wel lelijk van ze, mja, ze hadden wel een goede samenwerking, iets waar we voor nu alleen nog maar jaloers op kunnen zijn, maar als het aan mij ligt komt daar snel verandering in

iig veel geleerd, van hoe we het niet moeten doen, en hoe het de volgende keer wel moet

Op naar de volgende war :twisted:

PS: Wel irri dat we geen weapon unlocks hadden miss de volgende war op onze server :roll:

_hoppermania
    Guest
    De 32 slots ranked server die er nog is staat ter beschikking..
    dus verzin een datum dat we 8 vs 8 kunnen spelen..

Bedenk vast waar je idd c4 of claymore plaatst..en dan kijken of het werkt -

Antiek Lieutenant Colonel Gforce's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Match is bevestigd. Jammer dat we zo geowned zijn. Tijd om veeeel te oefenen dus....

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Forum rechten