User Tag List

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: [BF3] HIt detection & delay BF3

Gamert VIP Donor
    Gamert Clan Member
    Lieutenant Colonel
    Boom3's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

[BF3] HIt detection & delay BF3

valt mij op dat de hit detection de laatste tijd echt bagger is. Nou is Close Quarters altijd al wat raar daarin maar de laatste paar potjes is het echt om te janken. Ook knifen lukt bijna niet meer en granaat gooien en snel je wapen weer kiezen resulteert erin dat er geen granaat is gegooid (terwijl de animatie wel is afgerond).

Ligt btw niet aan mijn (wired) internetverbinding (en nee ook niet aan mijn speel'niveau')

Any comments ?

'Does a wild bear crap in the woods son?'

Gunnery Sergeant
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    zo is het toch al de hele tijd geweest naar mijn ervaring

Gamert VIP Donor
    Gamert Clan Member
    Lieutenant Colonel
    Boom3's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iFailzor Bekijk berichten
    zo is het toch al de hele tijd geweest naar mijn ervaring
    nou ja bv knifen ging best nog wel redelijk, nu ram ik 20x die knop in en start die animatie nog niet met als resultaat dat je overhoop geknald wordt

Ring0 BF4 Server Admin
    Gamert VIP Donor
    GAMERT Über Admin
    Gamert Clan Member
    Xant0r's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Router regelmatig restarten
    Spelen met network smoothing factor ( lager = beter , te laag voor je verbinding resulteerd in laggy animaties, kortom krijg je hier last van langzaam weer omhoog zetten tot je er vanaf bent (knifeanimatie is altijd fucked up als je met die slider speelt, gaat meer om hoe je mensen ziet lopen of dat niet laggy is)).
    Probeer verschillende servers en bookmark servers waar reg over het algemeen wel normaal is
    Zoek naar servers met high ping kick, zodat gemiddelde ping op server redelijk laag en stabiel blijft waardoor de lagcompensation ook lager ligt.

Mocht dit allemaal niet helpen > kankeren op DICE, uninstall BF3 en hopen dat met BF4 alles beter wordt =DDD.

Iig "lag" kan aan zoveel dingen liggen, van fucked up drivers tot aan slechte hardware/verbinding van server. Tel daar bij ook nog eens op dat op elke ranked server PB draait en elke server in altijd een connectie heeft met een EA server.

Maar 9 van de 10x is het gewoon schuld van server waar je op speelt, kortom beste tip die ik kan geven is andere server zoeken.

Gamert VIP Donor
    Gamert Clan Member
    2nd Lieutenant
    corne88's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Misschien wordt je gewoon een dagje ouder boom

Gamert VIP Donor
    Gamert Clan Member
    Lieutenant Colonel
    Boom3's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xant0r Bekijk berichten
    Router regelmatig restarten
    Spelen met network smoothing factor ( lager = beter , te laag voor je verbinding resulteerd in laggy animaties, kortom krijg je hier last van langzaam weer omhoog zetten tot je er vanaf bent (knifeanimatie is altijd fucked up als je met die slider speelt, gaat meer om hoe je mensen ziet lopen of dat niet laggy is)).
    Probeer verschillende servers en bookmark servers waar reg over het algemeen wel normaal is
    Zoek naar servers met high ping kick, zodat gemiddelde ping op server redelijk laag en stabiel blijft waardoor de lagcompensation ook lager ligt.

Mocht dit allemaal niet helpen > kankeren op DICE, uninstall BF3 en hopen dat met BF4 alles beter wordt =DDD.

Iig "lag" kan aan zoveel dingen liggen, van fucked up drivers tot aan slechte hardware/verbinding van server. Tel daar bij ook nog eens op dat op elke ranked server PB draait en elke server in altijd een connectie heeft met een EA server.

Maar 9 van de 10x is het gewoon schuld van server waar je op speelt, kortom beste tip die ik kan geven is andere server zoeken.
    ok, thx voor de tips . Zie dat ik de laatste tijd veel op 48/64 players servers speel, zal ook niet echt eea bevorderen

2nd Lieutenant master-f!'s Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boom3 Bekijk berichten
    nou ja bv knifen ging best nog wel redelijk, nu ram ik 20x die knop in en start die animatie nog niet met als resultaat dat je overhoop geknald wordt

laaste maanden had ik daar ook last van zit je jezelf gewoon op tevreten.

Lieutenant Colonel ElekTriC's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    router restarten om een spel te kunnen spelen spel hoort gewoon goed te zijn

Gamert VIP Donor
    Gamert Clan Member
    Lieutenant Colonel
    Boom3's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    hoorde ik gisteren weer iets over nieuwe DDOs aanvallen op battlelog ?

Gamert VIP Donor
    Gamert Clan Member
    2nd Lieutenant
    corne88's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElekTriC Bekijk berichten
    router restarten om een spel te kunnen spelen spel hoort gewoon goed te zijn
    Dus als jij een router hebt die bv last heeft van een memory leak, dat wil dus zeggen dat langzaam de doorvoer snelheid steeds minder wordt, dit de schuld van een game is?
    Wij hebben thuis ook een router van UPC die zo nu en dan een schop onder zijn kont/reset nodig heeft, zo niet dan wordt het internet toch wat trager en gaan meerdere games laggen. Dat ligt dan toch echt aan de router en niet aan de games of windows.

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Forum rechten