User Tag List

Resultaten 1 tot 10 van de 10
Like Tree3Likes
  • 1 Post By Dutch Dick
  • 2 Post By Rsport20

Onderwerp: Driver error - en bedankt h kneuzen :-(

Oldskool Gamert Gamert VIP Donor
    Gamert Clan Member
    Lieutenant Colonel
    Dutch Dick's Avatar
    Ingeschreven
    May 2010
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Driver error - en bedankt h kneuzen :-(

Godtverdegodtverdegodtver...
    Koop je premium van BF1, verneuken ze gelijk mijn spelplezier
    Glitches in het opstartscherm en na het eerste potje meteen een 'hanger' met een driver error er gratis bij. Daarna opstarten en meteen bij aanvang van het potje die error.
    BF1 driver error.jpg

Wat een kutjes daar bij EA DICE...
    Ik weet dat ik niet de nieuwste kaart heb, maar kom op zeg: 'driver upgraden'? Daar is geen support meer voor.
    Ik vermoed eerder een bewuste frustratie van die menschen die spelen met een volgens hun 'outdated card'...
    KillStream liked dit bericht.
    Eet meer fruit.

Powned! BF4 Server Admin
    Gamert VIP Donor
    GAMERT ber Admin
    Gamert Clan Member
    Rsport20's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    haha PWND
    Dutch Dick en KillStream liken dit bericht.

Gamert Clan Member
    First Sergeant
    PatCiller's Avatar
    Ingeschreven
    May 2010
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1080 halen, schuivuh met dat geld.

Gamert Clan Member
    Lieutenant Colonel
    Dutch Dick's Avatar
    Ingeschreven
    May 2010
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PatCiller Bekijk berichten
    1080 halen, schuivuh met dat geld.
    Goed plan!!
    Schuif jij het eerst ff mijn kant op dan schuif ik het door naar Alternate ;-)

Ring0 BF4 Server Admin
    Gamert VIP Donor
    GAMERT ber Admin
    Gamert Clan Member
    Xant0r's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    "Physically removed from system" moet je natuurlijk ook niet doen onder het gamen, maar alleen als je er een verse 10 series in terug doet.

Gamert Clan Member
    Master Sergeant
    Kevin's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Dick Bekijk berichten
    Goed plan!!
    Schuif jij het eerst ff mijn kant op dan schuif ik het door naar Alternate ;-)
    moet je voor de gein eens de winkel beoordelingen lezen op tweakers over alternate :P ik koop er nooit meer wat

Gamert Clan Member
    First Sergeant
    PatCiller's Avatar
    Ingeschreven
    May 2010
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kevin Bekijk berichten
    moet je voor de gein eens de winkel beoordelingen lezen op tweakers over alternate :P ik koop er nooit meer wat

Zijn altijd wel negatieve berichten te vinden over een winkel. Lees voornamelijk positieve berichten en haal er zelf altijd mijn componenten. Nooit geen gedoe gehad.

Gamert Clan Member
    Lieutenant Colonel
    Dutch Dick's Avatar
    Ingeschreven
    May 2010
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben (voorlopig?) ff af van de vastlopers: speel nu in Windowed mode. Hoop wel dat een nieuwe patch de zooi oplost, want zelfs de recentere Nvidia kaarten hebben dit probleem.
    Eet meer fruit.

Ring0 BF4 Server Admin
    Gamert VIP Donor
    GAMERT ber Admin
    Gamert Clan Member
    Xant0r's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PatCiller Bekijk berichten
    Zijn altijd wel negatieve berichten te vinden over een winkel. Lees voornamelijk positieve berichten en haal er zelf altijd mijn componenten. Nooit geen gedoe gehad.
    Alternate is op zich een ok winkel, alleen de prijzen zijn altijd hoger dan andere webshops. Je kan er dan wel vanuit gaan dat ze dan betere service leveren als andere winkels, maar uit eigen ervaring is dat niet altijd zo.

Toen mijn 8800GTS kapot ging (wat achteraf gezien best wel vaak het geval was bij de 8800 series heeft mijn RMA gewoon bijna 4 maanden geduurd.

> Opgestuurd, geen reactie terug gehad van aangekomen pakket/statuswijziging
    > Wachten op statusupdate....4 weken later nog niks
    > Gaan mailen hoe het zit, of mijn videokaart al is opgestuurd naar fabriek/repservice, week later bericht met kaart is op route naar fabrikant
    > Weer 4 weken later gevraagd hoe de neuk het zo lang kan duren. Kreeg ik doodleuk te horen dat mijn videokaart helemaal niet was opgestuurd maar daar nog ligt (we zijn nu +/- 9 weken verder!)

Ik uiteraard pislink want mijn garantie was ook bijna afgelopen (10 weken resterend voor dat ik gpu opgstuurde)
    > Alternate geeft toe fout gemaakt te hebben (kan gebeuren, maar als ik meerdere keren over dit probleem contact opneem snap ik niet dat het uberhaupt zo ver heeft kunnen komen en vermoed dan ook gewoon dat ze mijn garantieperiode wilde afwachten

> Afgesproken dat de kaart zsm gingen opsturen ivm aflopende garantie, van uitgaande dat het wel goed zat.

> Wederom afgewacht op statusupdate die nooit kwam.

> Gebeld en netjes gebleven met de vraag hoe zit het nou? Kaart nog steeds bij alternate!!! WTF?!

Inmiddels is mijn garantie op papier voorbij, uiteraard wel aangegeven dat dit zeker niet mijn probleem is geweest en dat ze maar een oplossing gaan zoeken.

Na veel ellende en afwachten op iets wat nooit ging gebeuren hebben ze me een tegoedbon gegeven voor de waarde van videokaart was destijds geschat nog op 125euro. Daar uiteindelijk een 5850 van gehaald met 125euro "korting"

Was opzich een redelijke oplossing, maar als je er vanuit gaat dat je een videokaart heen stuurt en werkende terug krijgt voor niks, maar ipv daar van dus even goed nog 200euro uitgeeft + 125eu korting dan is dat eigenlijk helemaal niet zo netjes.

Dit is ook de reden waarom ik daar nooit meer gekocht hebt, misschien pech gehad maar de tijd dat ik heb moeten wachten en tot 2-3 toe voorgelogen worden dan ben ik er wel klaar mee ja .

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Dick Bekijk berichten
    Ben (voorlopig?) ff af van de vastlopers: speel nu in Windowed mode. Hoop wel dat een nieuwe patch de zooi oplost, want zelfs de recentere Nvidia kaarten hebben dit probleem.
    Tot nu toe nog geen 1 keer een crash meegemaakt. Moet ik uiteraard niet te hard roepen, anders ben ik de volgende

Gamert Clan Member
    First Sergeant
    PatCiller's Avatar
    Ingeschreven
    May 2010
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kan goed begrijpen dat je na zo'n 'sterk' stukje service je heil ergens anders gaat zoeken. Ik heb jaren geleden een door Alternate samengestelde pc onder garantie laten repareren en was binnen een week weer werkend terug. Nadien nooit meer met de klantenservice te maken gehad.

Forum rechten