Hoe minder ik weet hoe blijer ik leef
Maar ff serieus: Ik heb bij Ziggo zo'n totaalabo met tv en alles, ik vind nog steeds geen glasvezelaanbieder die mij hetzelfde zenderaanbod kan leveren.
Daarnaast heb ik NOOIT gezeik met mijn internetverbinding over de kabel en vind ik 90Mbit snel zat (vond 60Mbit al voldoende).
Dus vertel mij maar eens waarom ik over zou moeten stappen?
Laatst gewijzigd door Dutch Dick; 02-04-14 om 15:23.
Eet meer fruit.
Ik ben toen bij Caiway van 50/5 naar 300/300 gegaan. Hier zaten alleen maar voordelen aan!
TV kijken doe ik nog steeds met de kabel, (glasvezel is zo traag met zappen, de decoder dan).
Meeste voordeel was eigenlijk dat ik alleen zenders ging missen die ik toch nog nooit had gekeken, met daarbij het voordeel dat ik elke maand 10 euro goedkoper uit was!
Religie is voor de mens, welke niet sterk genoeg zijn om voor zichzelf te kunnen denken.
Zojuist modem gereset (stroom er even af) en zie daar de nieuwe snelheden zijn al actief. Dus proberen maar!
180mb aiiii maarj we mogen niet meer downloaden. 180mb surfen schiet ook niet op![]()
Boekje voor je:
Brave Hendrik.jpg
![]()
Laatst gewijzigd door Dutch Dick; 01-05-14 om 18:49.
Eet meer fruit.
Hier ook strak 180mbit, alleen upload is wat langzamer. Maar goed dat had ik met 150/15 ook, haal ik ook net niet de volle 15mbits.
Binnenkort geeft origin dus aan dat ik download met 35mb/s, snelheid klopt af en toe voor geen kut op origin.....