User Tag List

Pagina 8 van de 9 EersteEerste ... 6789 LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 85
Like Tree8Likes

Onderwerp: Newsgroups, welke?

BF4 Server Admin
    Gamert VIP Donor
    Gamert Clan Member
    Synergy's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Siep Bekijk berichten
    Iemand die alleen Popcorn time gebruikt met een samsung TV?
    Ik kan via Popcorn time kiezen om los te gaan via mn TV, maar ik kan 't nergens vinden hoe ik dat op mn TV ga krijgen.. Iemand??
    Popcorn time is vooralsnog alleen te verkrijgen voor Android/IOS/en Windows. De app direct starten op je TV zal dus nog niet gaan. Streamen naar je tv echter wel. je kan bijvoorbeeld streamen naar een Chromekast (35,- bij bol.com) welke je in de HDMI ingang van je tv stopt. Voordeel van een Chromecast is dat je ook Youtube, Netflix en Plex (en zelfs je gehele pc scherm incl geluid) kan streamen.

Als je een laptop hebt kan je natuurlijk ook deze aansluiten op je tv, en op die manier kijken.
    Laatst gewijzigd door Synergy; 01-01-15 om 19:12.

BF4 Server Admin
    Gamert VIP Donor
    Gamert Clan Member
    Siep's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Synergy Bekijk berichten
    Popcorn time is vooralsnog alleen te verkrijgen voor Android/IOS/en Windows. De app direct starten op je TV zal dus nog niet gaan. Streamen naar je tv echter wel. je kan bijvoorbeeld streamen naar een Chromekast (35,- bij bol.com) welke je in de HDMI ingang van je tv stopt. Voordeel van een Chromecast is dat je ook Youtube, Netflix en Plex (en zelfs je gehele pc scherm incl geluid) kan streamen.

Als je een laptop hebt kan je natuurlijk ook deze aansluiten op je tv, en op die manier kijken.
    Klopt, maar om nou weer chromecast te moeten kopen. De rest gaat gewoon allemaal via mn NAS en Smart hub tv!
    Wat ik dus bedoelde is dat er in popcorntime, dus een mogelijkheid is om te kiezen waar je wilt afspelen.
    (-popcorn time,- Samsung HDTV,- VLC,- DenonDn500AV)... Dit zijn dus apparaten in mn thuisnetwerk. Als ik dan dus TV kies, gaat hij dat erheen streamen, maar ik kan dus op mijn TV zelf niet vinden waar die stream dan ergens terecht gaat komen!
    Religie is voor de mens, welke niet sterk genoeg zijn om voor zichzelf te kunnen denken.

BF4 Server Admin
    Gamert VIP Donor
    Gamert Clan Member
    Synergy's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Klopt, maar om nou weer chromecast te moeten kopen. De rest gaat gewoon allemaal via mn NAS en Smart hub tv!
    Wat ik dus bedoelde is dat er in popcorntime, dus een mogelijkheid is om te kiezen waar je wilt afspelen.
    (-popcorn time,- Samsung HDTV,- VLC,- DenonDn500AV)... Dit zijn dus apparaten in mn thuisnetwerk. Als ik dan dus TV kies, gaat hij dat erheen streamen, maar ik kan dus op mijn TV zelf niet vinden waar die stream dan ergens terecht gaat komen!
    Als Popcorntime je TV ziet als apparaat waar hij naartoe kan streamen (Airplay/DLNA support?), en je
    doet dat, zou de TV automatisch het signaal moeten overnemen en laten zien... zo ver ik weet.
    Sommige TV's (zoals Samsung) geven eerst een melding op de TV dat je toestemming geeft moet geven voor het afspelen, er komt dan een kleine waarschuwing rechts onderin je beeldscherm met toestaan/weigeren (meestal maar 1 malig).

BF4 Server Admin
    Gamert VIP Donor
    Gamert Clan Member
    Siep's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Synergy Bekijk berichten
    Als Popcorntime je TV ziet als apparaat waar hij naartoe kan streamen (Airplay/DLNA support?), en je
    doet dat, zou de TV automatisch het signaal moeten overnemen en laten zien... zo ver ik weet.
    Sommige TV's (zoals Samsung) geven eerst een melding op de TV dat je toestemming geeft moet geven voor het afspelen, er komt dan een kleine waarschuwing rechts onderin je beeldscherm met toestaan/weigeren (meestal maar 1 malig).
    Dat dacht ik dus ook. Helaas ging dat niet helemaal zoals ik zou willen. Ik kan die bijvoorbeeld wel gewoon met youtube doen enzo. Dat gaat allemaal automatisch.
    Religie is voor de mens, welke niet sterk genoeg zijn om voor zichzelf te kunnen denken.

Powned! BF4 Server Admin
    Gamert VIP Donor
    GAMERT Über Admin
    Gamert Clan Member
    Rsport20's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    YouTube is alleen maar binnenhalen. Popcorn Time werkt iets anders. Ik denk niet dat die samsunggggg ook kan uploaden . Anders kan je ook net zo goed bitcoins minen op dat ding

BF4 Server Admin
    Gamert VIP Donor
    Gamert Clan Member
    Siep's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ondertussen toch maar de chromecast aangeschaft. Mooi spul.

Gamert VIP Donor
    Gamert Clan Member
    First Sergeant
    BiG_MasTeR_L's Avatar
    Ingeschreven
    May 2010
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ondertussen toch maar de chromecast aangeschaft. Mooi spul.
    Voor je Netflix :P

BF4 Server Admin
    Gamert VIP Donor
    Gamert Clan Member
    Siep's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BiG_MasTeR_L Bekijk berichten
    Voor je Netflix :P
    Ja en nee... De NL staat gewoon op m'n TV, die USA versie moet ik wel streamen
    Verder dus voor Popcorntime

BF4 Server Admin
    Gamert VIP Donor
    Gamert Clan Member
    Fr4ns's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tip: installeer Plex Media Server en koop de Plex Android App voor 1 euro.

Plex kan volautomatisch metadata bij je media zoeken incl ondertiteling. Interface is mooi en overzichtelijk. Werkt naadloos met Chromecast.

BF4 Server Admin
    Gamert VIP Donor
    Gamert Clan Member
    Siep's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fr4ns Bekijk berichten
    Tip: installeer Plex Media Server en koop de Plex Android App voor 1 euro.

Plex kan volautomatisch metadata bij je media zoeken incl ondertiteling. Interface is mooi en overzichtelijk. Werkt naadloos met Chromecast.
    Ik heb geen android. Wel een winhoos laptop of een mac...

Pagina 8 van de 9 EersteEerste ... 6789 LaatsteLaatste

Forum rechten