User Tag List

Pagina 2 van de 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 85
Like Tree8Likes

Onderwerp: Newsgroups, welke?

BF4 Server Admin
    Gamert VIP Donor
    Gamert Clan Member
    Siep's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wat Funk zegt en daarbij heeft Sunny 20 connecties, waar Eweka er max 8 per account heeft!

Ik vraag me alleen af waarom je zo'n waslijst aan verschillende programma's wil gaan gebruiken?
    Met spotnet kan je:

Zoeken & downloaden, dat is wat je nodig hebt!

Ik gebruik het alleen om te zoeken en download met alt.binz, daar de instellingen zo instellen dat hij automatisch uitpakt en repareert! vervolgens heb ik dus alleen wat ik wil in de map staan en niet meer alle .rar bestanden en .par bestanden! die verwijderd hij automatisch!
    Rog3r liked dit bericht.
    Religie is voor de mens, welke niet sterk genoeg zijn om voor zichzelf te kunnen denken.

www.gamertclan.nl Gamert VIP Donor
    GAMERT ▄ber Admin
    Rog3r's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Siep Bekijk berichten
    Wat Funk zegt en daarbij heeft Sunny 20 connecties, waar Eweka er max 8 per account heeft!

Ik vraag me alleen af waarom je zo'n waslijst aan verschillende programma's wil gaan gebruiken?
    Met spotnet kan je:

Zoeken & downloaden, dat is wat je nodig hebt!

Ik gebruik het alleen om te zoeken en download met alt.binz, daar de instellingen zo instellen dat hij automatisch uitpakt en repareert! vervolgens heb ik dus alleen wat ik wil in de map staan en niet meer alle .rar bestanden en .par bestanden! die verwijderd hij automatisch!
    Yup, spotnet en newsleecher doen gewoon alles in 1... geen losse programma's en gezeur.
    Ik doe het lokaal, als alles binnen is move ik het naar mijn nas.

Powned! BF4 Server Admin
    Gamert VIP Donor
    GAMERT ▄ber Admin
    Gamert Clan Member
    Rsport20's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

Newsgroups, welke?

Sunnynet met newsleecher.

Sent from my iPhone 5 using Tapatalk

Master Sergeant
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fr4ns Bekijk berichten
    Qua tooling ga ik SABnzb gebruiken icm Headphones, Couchpotato en SickBeard. Dit vanwege de ondersteuning van deze tooling op mijn NAS.
    Voor losse zoekopdrachten weet ik het nog niet precies.

Maar Eweka is dus weer gefixed? Jullie hebben nooit last van dat QuickPar zegt dat je 313 files mist ofzo die dan voor geen goud meer opnieuw te downen zijn...

@Siep, wat zijn dan die verhalen die je hoort over SunnyUsenet?
    Eweka is nooit kapot geweest?

Waar Johny het over heeft zijn DMCA takedowns (Check google). Worden nu gewoon dummy-spots gedaan met link naar encrypted nzb in descriptie. Ff SIL installeren en je bent klaar.

BF4 Server Admin
    Gamert VIP Donor
    Gamert Clan Member
    Fr4ns's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Siep Bekijk berichten
    SickBeard: Je geeft aan welke series je kijkt en in welke resolutie. SickBeard download alle nieuwe episodes van bepaalde kwaliteit automatisch en hier hoef je dus nooit meer naar om te kijken. Hij geeft ook aan wanneer je welke afleveringen kan verwachten.

Couchpotato: Je geeft aan welke films je wil zien, ook als ze nog niet uit zijn. Wanneer de film beschikbaar is wordt hij automatisch gedownload. Heeft een plugin met IMDB dus je kan via IMDB films laten downloaden op je NAS. Je kan zelfs in de winkel de streepjescode scannen op je Android telefoon en dan wordt de film automatisch gedownload op je NAS.

Headphones: Zelfde als de rest, alleen dan met muziek. Je zegt welke artiesten je leuk vind en alles wordt automatisch gedownload wanneer het uit komt.

SABnzb is gewoon een client om nzbs mee te downloaden.

Vandaar dus alle tools Ik ben van plan om dat allemaal in te stellen en er dan nooit meer naar om te hoeven kijken.

xxx Frans

BF4 Server Admin
    Gamert VIP Donor
    Gamert Clan Member
    Siep's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ja koekoek!! en als ik iets post daar onder 'm mom van Blu ray.. terwijl het een brakke mpeg is, dan gaat alles gewoon binnen geslurpt worden?
    Door te kijken kom je heel veel dingen tegen die je normaal niet snel ziet!..

Ben trouwens geen fan van SABnzb, persoonlijk dingetje!:P
    Religie is voor de mens, welke niet sterk genoeg zijn om voor zichzelf te kunnen denken.

BF4 Server Admin
    Gamert VIP Donor
    Gamert Clan Member
    Fr4ns's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Normaal vind ik naar mijn eigen downloads kijken ook niet zo erg hoor, alleen kijk ik niet zoveel films en series meer. En ik heb geen zin om elke dag een uur lang series en films ovor mn vriendin te downloaden. Het liefst volle bak automatisch dus :P

BF4 Server Admin
    Gamert VIP Donor
    Gamert Clan Member
    Siep's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Je kan je vriendin ook uitleggen hoe spotnet werkt.. ben je ook klaar!

BF4 Server Admin
    Gamert VIP Donor
    Gamert Clan Member
    Fr4ns's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ja maar dan weet je wel wanneer die downloads ineens aangezwengeld worden... Juist, terwijl ik net wil gamen na mijn werk. Dit download scheduler die gaat het verschil maken

Powned! BF4 Server Admin
    Gamert VIP Donor
    GAMERT ▄ber Admin
    Gamert Clan Member
    Rsport20's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

Newsgroups, welke?

Schedule? Daar heb ik 120mb ziggo voor. Film kijken? Ok. Aanzetten en voordat we ge´nstalleerd op de bank zitten is de Full HD film binnen (ongeveer 6min.)

Sent from my iPhone 5 using Tapatalk

Pagina 2 van de 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Forum rechten