User Tag List

Resultaten 1 tot 5 van de 5
Like Tree1Likes
  • 1 Post By Kevin

Onderwerp: G2A.com verkoopt illegale en gestolen keys/games

Gamert VIP Donor
    Gamert Clan Member
    Lieutenant Colonel
    Boom3's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

G2A.com verkoopt illegale en gestolen keys/games

'Does a wild bear crap in the woods son?'

BF4 Server Admin
    Gamert VIP Donor
    Gamert Clan Member
    Fr4ns's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Boohoo, LevelCap krijgt bakken met geld van de game industrie dus hij zal wel ff moeten lobby-en wegens job security

Gamert Clan Member
    Master Sergeant
    Kevin's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ik koop de games alleen van uplay of origin zelf, en anders hoef ik ze niet. om te voorkomen dat ze je key blokkeren. als ik een spel koop wil ik het meteen spelen. (als die uit is) dan maar sparen voor een spel. twee keer een gestolen key kopen is ook niks. zelf een key toevoegen aan een account vind ik maar niks,
    had ik toen met bf bad company 2 (ja van origin zelf) die key kreeg ik in de mail maar was in gebruik.
    ik moest 6 weken mailen met ea dat die key van mij is en allemaal bewijzen sturen. dus toen kon ik eindelijk spelen na 6 weken. en de extra bonus wapens key was ook in gebruik maar was niet zo erg.
    om dit te voorkomen koop ik het spel gewoon op origin zelf. en van die bc2 key was gewoon pech maar dat was ook in 2010 ofzo. bij bf3 en bf4 zat de key meteen aan het account vast dus geen gezeik

als verhaal te lang is... pech gehad :P
    Boom3 liked dit bericht.

Ring0 BF4 Server Admin
    Gamert VIP Donor
    GAMERT Über Admin
    Gamert Clan Member
    Xant0r's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kevin Bekijk berichten
    ik koop de games alleen van uplay of origin zelf, en anders hoef ik ze niet. om te voorkomen dat ze je key blokkeren. als ik een spel koop wil ik het meteen spelen. (als die uit is) dan maar sparen voor een spel. twee keer een gestolen key kopen is ook niks. zelf een key toevoegen aan een account vind ik maar niks,
    had ik toen met bf bad company 2 (ja van origin zelf) die key kreeg ik in de mail maar was in gebruik.
    ik moest 6 weken mailen met ea dat die key van mij is en allemaal bewijzen sturen. dus toen kon ik eindelijk spelen na 6 weken. en de extra bonus wapens key was ook in gebruik maar was niet zo erg.
    om dit te voorkomen koop ik het spel gewoon op origin zelf. en van die bc2 key was gewoon pech maar dat was ook in 2010 ofzo. bij bf3 en bf4 zat de key meteen aan het account vast dus geen gezeik

als verhaal te lang is... pech gehad :P
    He kevin, goed verhaal man. Zelf nooit problemen gehad na kopen van een key, dus mij boeit het eerlijk gezegd ook vrij weinig. Goedkoop is meestal duurkoop, maar tot nu toe nog geen last van gehad dus vind het allemaal wel best!

Maar goed, was toch algemeen bekend dat die key sellers louche types waren. Is namelijk niet de eerste keer dat er gestolen keys verkocht worden.

Powned! BF4 Server Admin
    Gamert VIP Donor
    GAMERT Über Admin
    Gamert Clan Member
    Rsport20's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Ik heb heel wat keys gekocht (ook bij G2A) en nooit problemen gehad.
    Als je het spel met shield koopt krijg je "gewoon" een nieuwe. Vraag maar aan Opti :P

Forum rechten