User Tag List

Resultaten 1 tot 1 van de 1

Onderwerp: Battlefield 4 Commander app op rooted Android mobiel - Interesse voor uitleg?

Corporal
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Battlefield 4 Commander app op rooted Android mobiel - Interesse voor uitleg?

De Battlefield 4 Commander app is alleen beschikbaar op tablets. Als je op je Android mobiel in de Play store gaat zoeken kan je hem niet vinden. Ik heb een manier om de app toch te installeren door je mobiel te spoofen naar een tablet. Dit kan met de app Market Helper maar om deze app de installeren heb je root toegang nodig. Samsung mobielen zijn erg makkelijk te rooten, andere merken kunnen wat lastiger gaan zoals de LG Nexus 4 die ik heb. Het is sowieso mogelijk alleen bedenkt wel dat als je het doet je garantie in de meeste gevallen vervalt en er een kans is dat het fout gaat. Er zijn miljoenen mensen die hun mobiel rooten en er zijn ook honderden tools en tutorials, de kans dat het fout gaat is er maar is minimaal.
    Als er mensen zijn die interesse hebben om Commander op mobiel te spelen dan schrijf ik een uitleg en plak ik die hier onder.
    Je mobiel moet wel een beetje power hebben en een scherm groter dan 3 inch, tenzij je een stokkie gebruikt. Een mobiel zoals de Samsung Galaxy Young van +-100 euro is niet voldoende. De app is ook rond 750mb dus houd daar ook rekening mee.

Hier zijn twee screenshots van de app op mijn Nexus 4 (De optie 'Server Browser' werkt trouwens niet. Je kan alleen een random server joinen.)
    Screenshot_2014-03-01-13-40-33.pngScreenshot_2014-03-01-13-41-49.png
    Laatst gewijzigd door FTwoot; 01-03-14 om 15:28.

Forum rechten