User Tag List

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 18
Like Tree4Likes

Onderwerp: Game PC

Master Sergeant AFC AJAX's Avatar
    Ingeschreven
    May 2010
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Game PC

Hallo Gamerts,

Na lange tijd niet aanwezig te zijn geweest en nog steeds in een drukke periode zit, wil ik toch alvast mezelf gaan verwennen met een nieuwe game pc om na de zomer weer regelmatig heerlijk met jullie te kunnen gamen.

Nu zat ik op tweakers te kijken en zie daar dat de prijzen enorm zijn gedaald ten opzichte van mijn vorige game pc.

Maar mijn vraag is eigenlijk of er iemand van jullie een mooie game pc kan samenstellen tot maximaal 1500 euro. (of is dat niet genoeg)

Heb ook bij tweakers deze setup gezien:

Processors Intel Core i5 4570 Boxed € 168,70 € 159,90
    Moederborden Gigabyte G1.Sniper B5 € 69,61 € 66,05
    Processorkoeling Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 € 22,95 € 26,62
    Geheugen intern Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU € 58,95 € 64,95
    Videokaarten Gigabyte GV-R929OC-4GD € 369,50 € 367,95
    Solid state drives Crucial M500 2,5" 240GB € 92,05 € 91,92
    Interne harde schijven Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB € 67,95 € 69,04
    Behuizingen Cooler Master CM 690 III Closed € 76,- € 72,95
    Voedingen Cooler Master VS V550S € 78,65 € 78,-
    Totaalprijs bij opstellen BBG € 1.004,36 € 997,38

Is dat wat of kan het nog veel beter voor maximaal 1500 euro???

Wil overigens een open behuizing met led fans erin, kast moet wel groot genoeg zijn en natuurlijk mooi :P

Captain wezl's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bij je kast staat nu closed?

Sergeant
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ondanks je zeer aanstootgevende naam ( ) wil ik je toch even geruststellen; volgens mij kan het niet veel beter, ook niet voor meer geld

GAMERT Senior Admin
    Gamert VIP Donor
    Exonide's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wat is de status? Is dit project al rond of zijn er nog vragen/onduidelijkheden die opgelost moeten worden?

Ring0 BF4 Server Admin
    Gamert VIP Donor
    GAMERT Über Admin
    Gamert Clan Member
    Xant0r's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Exonide Bekijk berichten
    Wat is de status? Is dit project al rond of zijn er nog vragen/onduidelijkheden die opgelost moeten worden?
    Hij heeft een PS4 gekocht

Gamert VIP Donor
    Gamert Clan Member
    Lieutenant Colonel
    Boom3's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AFC AJAX Bekijk berichten
    Hallo Gamerts,

Na lange tijd niet aanwezig te zijn geweest en nog steeds in een drukke periode zit, wil ik toch alvast mezelf gaan verwennen met een nieuwe game pc om na de zomer weer regelmatig heerlijk met jullie te kunnen gamen.

Nu zat ik op tweakers te kijken en zie daar dat de prijzen enorm zijn gedaald ten opzichte van mijn vorige game pc.

Maar mijn vraag is eigenlijk of er iemand van jullie een mooie game pc kan samenstellen tot maximaal 1500 euro. (of is dat niet genoeg)

Heb ook bij tweakers deze setup gezien:

Processors Intel Core i5 4570 Boxed € 168,70 € 159,90
    Moederborden Gigabyte G1.Sniper B5 € 69,61 € 66,05
    Processorkoeling Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 € 22,95 € 26,62
    Geheugen intern Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU € 58,95 € 64,95
    Videokaarten Gigabyte GV-R929OC-4GD € 369,50 € 367,95
    Solid state drives Crucial M500 2,5" 240GB € 92,05 € 91,92
    Interne harde schijven Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB € 67,95 € 69,04
    Behuizingen Cooler Master CM 690 III Closed € 76,- € 72,95
    Voedingen Cooler Master VS V550S € 78,65 € 78,-
    Totaalprijs bij opstellen BBG € 1.004,36 € 997,38

Is dat wat of kan het nog veel beter voor maximaal 1500 euro???

Wil overigens een open behuizing met led fans erin, kast moet wel groot genoeg zijn en natuurlijk mooi :P

is dit nog het beste systeem om te kopen ? ben lief geweest voor vrouwtje (nieuwe keuken ) dus mag nu nieuwe game pc kopen

'Does a wild bear crap in the woods son?'

GAMERT Senior Admin
    Gamert VIP Donor
    Exonide's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boom3 Bekijk berichten
    is dit nog het beste systeem om te kopen ? ben lief geweest voor vrouwtje (nieuwe keuken ) dus mag nu nieuwe game pc kopen
    Dat staat dus gewoon op de site van tweakers, kon je zelf dus ook ff in google intikken.

Desktop Best Buy Guide: juli 2014 - Tweakers' aankoopadvies voor componenten - Mainstreamgamesysteem - Best Buy Guide - Reviews - Tweakers

Zoals op de site duidelijk aangegeven is, is deze setup niet geschikt als je wilt overclocken, maar ik heb het vermoeden dat je dat toch niet van plan was. Het volgen van een guide levert een algemene setup, je kan veel winst halen door alles naar je eigen hand te zetten afhankelijk wat je er mee wilt gaan doen.

Gamert VIP Donor
    Gamert Clan Member
    Lieutenant Colonel
    Boom3's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    thx voor de reactie. Specs zijn alweer een maand oud . Die Crucial bv snap ik niet want de Samsung Evo is beter. Overige hdd heb ik niet nodig met USB3.0. Is er nog niets te zeggen voor een uitgebreidere Audio kaart ? of hoor je daar geen foek van met een headset ? en is er een betere NVIDIA kaart ?

http://azerty.nl/winkelmandje/winkel...%5B630606%5D=1
    Laatst gewijzigd door Boom3; 04-08-14 om 19:54.

'Does a wild bear crap in the woods son?'

GAMERT Senior Admin
    Gamert VIP Donor
    Exonide's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    SSD:
    De SSD's verschillen soms in hardwarematige functies zoals bv encryptie. Ook wordt er van bepaalde modellen gezegd dat ze langer mee zouden gaan of bepaalde taken sneller uit kunnen voeren (bv lezen/schrijven/random/sequentieel/enz). In de praktijk zul je niet kunnen merken welke SSD in je computer zit, de verschillen zijn te klein. Ik heb zelf zowel SSD's van OCZ als Samsung in gebruik en beide doen hun werk goed. In mijn nieuwe gaming laptop zit een mSATA SSD van Samsung ter grootte van een SD kaartje en dat draait ook prima.

Moederbord:
    Het is een budget model en daar zijn onder andere de Killer netwerkchip en de Creative Sound Core 3D audiochip niet aanwezig. De modellen G1.Sniper 5 en M5 hebben dit wel. Ter compensatie zitten er wel audio componenten van hoge kwaliteit op, maar of dit in de buurt komt van een Creative chip... Je zou direct voor een moederbord met zo'n chip kunnen gaan of het gewoon proberen en later een dedicated geluidskaart er in zetten als het niet bevalt.

Videokaart:
    Kijk even op Graphics Card Performance Hierarchy Chart - Best Graphics Cards For The Money: July 2014
    Je kan het zelf zo duur maken als je wilt. Houd in je achterhoofd dat AMD Mantle ondersteuning heeft.
    Boom3 liked dit bericht.

Squad: G.PWND
    Gamert Clan Member

Ingeschreven
    Feb 2012
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zou zeker een unlocked CPU halen met custom koeler. Anders ga je zeker in de toekomst krijgen dat de CPU de videokaart kan bottle necken, die 3.3 GHZ is toch wel matig.

Draai met die videokaart op bf4 op ultra met 125 % res scale en 2x MSAA.

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Forum rechten