User Tag List

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 24 van de 24
Like Tree2Likes

Onderwerp: AMD Crimson-drivers zorgen voor oververhitte videokaarten

Gamert Clan Member r4ngpure4's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Exonide Bekijk berichten
    Hier heb je iig de link naar de nieuwste drivers van jouw kaart:
    Thanks, ik ben al een beetje aan het kijken voor een combi processor en videokaart voor totaal 500 euro of minder, hoeft niet het aller aller beste te zijn, enige suggesties? Heb nu de AMD Radeon HD 5770 en de AMD Phenom(tm) II X6 1055T Processor (5 CPUs), ~2.8GHz. en 6144MB RAM. Ik gebruik windows 10 64-bit. heb 2 beeldschermen, 1 met HDMI en de andere met DVI aansluiting.

Ik heb wta rondgekeken op verschillende sites en deze: PassMark Software - Video Card (GPU) Benchmarks - High End Video Cards en de NVIDIA GeForce GTX 970 lijkt mij dan de beste prijs-kwaliteit verhouding, waarmee ik dan nog wat over heb voor een processor. Mijn grootste zorg is of NVIDIA wel op mijn pc zal werken, omdat ik er nu een AMD erin heb zitten.
    Laatst gewijzigd door r4ngpure4; 14-12-15 om 11:47.

GAMERT Senior Admin
    Gamert VIP Donor
    Exonide's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bij een upgrade van 1 of meerdere onderdelen zul je rekening moeten houden met alle overige onderdelen in je pc. Het kan namelijk zijn dat iets niet samen werkt of dat je simpelweg geen verbetering ziet omdat er een andere bottleneck aanwezig is.
    Zonder jouw setup gezien te hebben loop je al de kans dat je op een nieuw moederbord uit komt en dan moet je veel meer nieuwe onderdelen zoals ram gaan aanschaffen.

Mocht je serieus overwegen een nieuwe pc/upgrade te willen, kun je het beste een eigen topic openen en daar alles wat je nu hebt, straks wilt en te besteden hebt in plaatst.

Gamert Clan Member r4ngpure4's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bij een upgrade van 1 of meerdere onderdelen zul je rekening moeten houden met alle overige onderdelen in je pc. Het kan namelijk zijn dat iets niet samen werkt of dat je simpelweg geen verbetering ziet omdat er een andere bottleneck aanwezig is.
    Zonder jouw setup gezien te hebben loop je al de kans dat je op een nieuw moederbord uit komt en dan moet je veel meer nieuwe onderdelen zoals ram gaan aanschaffen.

Mocht je serieus overwegen een nieuwe pc/upgrade te willen, kun je het beste een eigen topic openen en daar alles wat je nu hebt, straks wilt en te besteden hebt in plaatst.
    oke, ik heb zelf nog nooit en pc gemaakt, of een component vernieuwd, dus ik ben best wel in het donker als het gaat om pc's en onderdelen.
    GTA V: -Lidith_VonRazzel
    World of Tanks: -r4ngpure4
    Armored Warfare: -r4ngpure4
    Black Desert Online: -Von_Razel

Ring0 BF4 Server Admin
    Gamert VIP Donor
    GAMERT Über Admin
    Gamert Clan Member
    Xant0r's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door r4ngpure4 Bekijk berichten
    oke, ik heb zelf nog nooit en pc gemaakt, of een component vernieuwd, dus ik ben best wel in het donker als het gaat om pc's en onderdelen.
    En uiteraard je uiteindelijke budget, anders kan je hoop willen maar moet het het natuurlijk ook betalen. Overigens kan je tegenwoordige wel een redelijke budget game systeem bouwen voor een redelijk bedrag. Nadeel van jouw systeem is dat je waarschijnlijk weinig tot niks kan overnemen voor een nieuw systeem. Vooral voeding is wel belangrijk.

http://tweakers.net/reviews/4233/2/d...eem.html#basis

Hier kan je in elk geval een beetje een idee op doen. Afhankelijk van wat je al hebt en kan meenemen (PC kast, misschien voeding als goed genoeg is, harde schijven, randapparatuur) kan je natuurlijk nog wel een beetje besparen. Op die best buys heb je echt een complete pc inc kast.

Maar voor ~500€ kan je zeker wel een pc bouwen met minimaal: processor, geheugen, moederbord en videokaart die vandaag de dag prima mee komt.

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123

Forum rechten