User Tag List

Pagina 34 van de 40 EersteEerste ... 243233343536 ... LaatsteLaatste
Resultaten 331 tot 340 van de 395
Like Tree99Likes

Onderwerp: GTA 5 = 17 sept.

Ring0 BF4 Server Admin
    Gamert VIP Donor
    GAMERT Über Admin
    Gamert Clan Member
    Xant0r's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door r4ngpure4 Bekijk berichten
    voor zover ik weet doet infamous alleen nog maar updates na 1.30 op zijn/haar site. ik heb zelf de website nog niet kunnen vinden helaas.
    Wat ik begrepen heb is dat die maker zijn cheats niet meer op publieke cheat sites zet, maar achter (forum)registratie op zijn eigen site.

Veranderd vrij weinig, het kost nog steeds niks. Let wel op er is een banwave geweest afgelopen dagen en volgens mij is het niet helemaal duidelijk wat de ban triggered. Heb zelf 10m$ gespawned eerst paar uur dat mod uit was en yacht gekocht. Maar maat van mij heeft geen geld gespawned en ook geen gekke dingen gedaan (Griefing opties zijn er sowieso uitgesloopt) en heeft toch een 10 dagen ban te pakken.

Ik gebruik hem momenteel niet, even afwachten hoe het loopt allemaal en volgens mij is die kerel ook bezig met nog betere modmenu en is deze versie enkel geweest vanwege hoge percentage zeikers die liepen te zeiken dat andere modmenus wel al geüpdatet waren..Op eigen risico dus....maar goed dat is het altijd als je cheat
    Siep en r4ngpure4 liken dit bericht.

BF4 Server Admin
    Gamert VIP Donor
    Gamert Clan Member
    Siep's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xant0r Bekijk berichten
    Wat ik begrepen heb is dat die maker zijn cheats niet meer op publieke cheat sites zet, maar achter (forum)registratie op zijn eigen site.

Veranderd vrij weinig, het kost nog steeds niks. Let wel op er is een banwave geweest afgelopen dagen en volgens mij is het niet helemaal duidelijk wat de ban triggered. Heb zelf 10m$ gespawned eerst paar uur dat mod uit was en yacht gekocht. Maar maat van mij heeft geen geld gespawned en ook geen gekke dingen gedaan (Griefing opties zijn er sowieso uitgesloopt) en heeft toch een 10 dagen ban te pakken.

Ik gebruik hem momenteel niet, even afwachten hoe het loopt allemaal en volgens mij is die kerel ook bezig met nog betere modmenu en is deze versie enkel geweest vanwege hoge percentage zeikers die liepen te zeiken dat andere modmenus wel al geüpdatet waren..Op eigen risico dus....maar goed dat is het altijd als je cheat
    Tja, dan hebben we maar even een 10 dagen geen GTA V ..
    Religie is voor de mens, welke niet sterk genoeg zijn om voor zichzelf te kunnen denken.

Gamert Clan Member r4ngpure4's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ty, ik weet van de banwave af, er zouden zo ongeveer 1.3k accounts geband zijn. en bedankt voor de website. heb zelf ook het yacht gekocht, en wil nu ff wat cash maken, paar garages vol zetten met t20's volledig geupgraded, en dan wachten op een mogenlijke ban.
    ik ben zelf al een keertje geband geweest voor 2 weken, waarna R* alleen mijn geld heeft verwijdert, mijn auto's in garages, rank (van 89 naar 120), stats en plm heb ik nog.

Edit: heb een ban tot 1-2-2016, 2de ban, 3rde is permanent
    Laatst gewijzigd door r4ngpure4; 23-12-15 om 18:12.

Ring0 BF4 Server Admin
    Gamert VIP Donor
    GAMERT Über Admin
    Gamert Clan Member
    Xant0r's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door r4ngpure4 Bekijk berichten
    ty, ik weet van de banwave af, er zouden zo ongeveer 1.3k accounts geband zijn. en bedankt voor de website. heb zelf ook het yacht gekocht, en wil nu ff wat cash maken, paar garages vol zetten met t20's volledig geupgraded, en dan wachten op een mogenlijke ban.
    ik ben zelf al een keertje geband geweest voor 2 weken, waarna R* alleen mijn geld heeft verwijdert, mijn auto's in garages, rank (van 89 naar 120), stats en plm heb ik nog.

Edit: heb een ban tot 1-2-2016, 2de ban, 3rde is permanent

Haha dat is wel heel snel dan . Om even terug te komen op volle garages en dergelijke, tegenwoordig kunnen ze ook gewoon je garage leeghalen. Ook word je cash gereset naar 20K$ als goed is, dus ben benieuwd. Die yacht weghalen kunnen ze op dit moment weer niet, dus als goed is houd je die gewoon .

BF4 Server Admin
    Gamert VIP Donor
    Gamert Clan Member
    Siep's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Haha dat is wel heel snel dan . Om even terug te komen op volle garages en dergelijke, tegenwoordig kunnen ze ook gewoon je garage leeghalen. Ook word je cash gereset naar 20K$ als goed is, dus ben benieuwd. Die yacht weghalen kunnen ze op dit moment weer niet, dus als goed is houd je die gewoon .
    Je krijgt alleen van die pakketjes van 50K per keer ofzo, als je dat 10 keer doet, dan krijg je een melding dat de server 't niet snapt. Hoe vaak doe je dat voor je de 10 miljoen hebt?...
    Religie is voor de mens, welke niet sterk genoeg zijn om voor zichzelf te kunnen denken.

Captain wezl's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Siep Bekijk berichten
    Je krijgt alleen van die pakketjes van 50K per keer ofzo, als je dat 10 keer doet, dan krijg je een melding dat de server 't niet snapt. Hoe vaak doe je dat voor je de 10 miljoen hebt?...
    Nou precies dit had ik ook haha

Edit: Ben ook gebanned de ratten
    Laatst gewijzigd door wezl; 24-12-15 om 13:45.

GAMERT Senior Admin
    Gamert VIP Donor
    Exonide's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    10.000.000 / 50.000 = 200

Ring0 BF4 Server Admin
    Gamert VIP Donor
    GAMERT Über Admin
    Gamert Clan Member
    Xant0r's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)

Als je pakketjes dropt van 40 of 50K dan zit de ban er bijna 99.9% zeker aan te komen, dit was al detected in 1.29. Huidige moneybagloops liggen rond de 2000-5000$ en bij 150.000$ krijg je een rockstar warning, zet je je loop stil en wacht je tot je geld totaal rechts boven in de hud weer verdwijnt en dan kan je loop weer starten, gewoon ff op enter rammen om die warning weg te halen. Maw je kan niet afk gaan en moneybag loop aan zetten, want als je in die warning screen zit krijg je er geen geld meer bij.

Toen ik die 12m$ gedropt had, had ik gewoon rookpauze , ff stil staan in je huis en geld droppen tot warning komt en dan enter rammen en moneybagloop weer aanzetten. Al met al viel het qua tijd wel mee, het was in elk geval wel sneller uitgegeven dan ik kon droppen haha .

Ook nooit je geld op de bank zetten, gewoon in je wallet houden + beter gewoon geld droppen als je het nodig hebt om iets te kopen ipv gelijk jezelf multimiljonair te maken. Bedoel als je gebanned word ben je dat geld toch kwijt.
    Funky08 liked dit bericht.

BF4 Server Admin
    Gamert VIP Donor
    Gamert Clan Member
    Siep's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Als je pakketjes dropt van 40 of 50K dan zit de ban er bijna 99.9% zeker aan te komen, dit was al detected in 1.29. Huidige moneybagloops liggen rond de 2000-5000$ en bij 150.000$ krijg je een rockstar warning, zet je je loop stil en wacht je tot je geld totaal rechts boven in de hud weer verdwijnt en dan kan je loop weer starten, gewoon ff op enter rammen om die warning weg te halen. Maw je kan niet afk gaan en moneybag loop aan zetten, want als je in die warning screen zit krijg je er geen geld meer bij.

Toen ik die 12m$ gedropt had, had ik gewoon rookpauze , ff stil staan in je huis en geld droppen tot warning komt en dan enter rammen en moneybagloop weer aanzetten. Al met al viel het qua tijd wel mee, het was in elk geval wel sneller uitgegeven dan ik kon droppen haha .

Ook nooit je geld op de bank zetten, gewoon in je wallet houden + beter gewoon geld droppen als je het nodig hebt om iets te kopen ipv gelijk jezelf multimiljonair te maken. Bedoel als je gebanned word ben je dat geld toch kwijt.
    Heb ondertussen die boot. Met die pet money had ik dat probleem niet, die gaat ook minder snel dan alleen die zakjes droppen! Nog geen ban gezien in elk geval.. Moet nog wel even door sparen om die garages te vullen met auto's. Krijg ze alleen niet volledig getuned gespawned

Gamert Clan Member r4ngpure4's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    met cash bags krijg je een warning, transaction failed, en ped money niet. dus ped money is wat gemakkelijker om te spawnen, en geband wordt je toch wel bijna zeker, heb al gehoord dat mensen die alleen super strength of vehicle boost gebruiken geband zijn.

nou met infamous krijg je tussen de 5/10k per ped money, maar het is niet automatisch, waarbij m0d_n00beit wel weer auto is maar rond de 2k ligt. nou zou ik wel willen wten welke mod siep gebruikt voor die 50k.

en qua bantijd heb ik gehoort dat de eerste ban 10 dagen is, 2de ban 2 maanden is en 3rde permanent is. nou heb ik 10 dagen gekregen met mijn eerste ban, half jaar geleden, en nu heb ik weer een ban van 10 dagen voor de 2de keer, dus ik hoop dat ik met de 3rde keer misschien niet een perma ban krijg maar een van 2 maanden
    GTA V: -Lidith_VonRazzel
    World of Tanks: -r4ngpure4
    Armored Warfare: -r4ngpure4
    Black Desert Online: -Von_Razel

Pagina 34 van de 40 EersteEerste ... 243233343536 ... LaatsteLaatste

Forum rechten